Cariere la Autoglobus

Alăturaţi-vă echipei Autoglobus

În această secţiune puteţi vizualiza ofertele noastre curente de posturi de muncă şi cerinţele aferente fiecăruia. Pe lângă acestea, orice persoană interesată de domeniul nostru de activitate, capabilă să ofere seriozitate, cunoştinţe temeinice şi disponibilitate de lucru, este încurajată să ne trimită un CV şi o scrisoare de intenţie la adresa resurse.umane@autoglobus.ro sau direct la sediul firmei din Timișoara, Calea Șagului 201, la biroul de Resurse Umane.

Cariere la Autoglobus

[click pe fiecare post pentru a vedea descrierea completă]

Cerințele noastre:
  • Sa fie o persoana foarte organizata;
  • Cunostinte piese schimb auto – avantaj;
  • Persoana organizata, cu foarte bune abilitati de comunicare, capacitate de invatare, cu orientare spre rezultat;
  • Sa fie dedicat lucrului bine facut, riguros si capabil sa lucreze in echipa;
  • Permis de conducere cat. B.

Sarcini si responsabilități:
  • Receptioneaza cantitativ si calitativ marfurile care intra in depozit;
  • Asigura repartizarea, ordonarea si depozitarea corecta a produselor din depozit in conditii de siguranta si integralitat;
  • Colecteaza prompt si corect comenzile pentru livrare;
  • Participa la inventarele periodice;
  • Asigura livrarea din gestiune catre ateliere/terti si descarcarea de gestiune (bonuri de consum, transfer, facturi, etc.).

Oferim:
  • Loc de muncă în condiții excelente;
  • Salariu corect, conform realizărilor;
  • Tichete de masă;
  • Pachet servicii medicale private;
  • Concediu de odihnă garantat;
  • Acces la tehnologie modernă.

Aplică acum


Candidatul ideal
  • Experiență în vânzări (in domeniul auto, vanzari utilaje, componente, echipamente, constituie un avantaj);
  • Pasionat de domeniul auto, preferabil să aibă și cunoștințe tehnice;
  • Studii superioare; limba engleză – nivel mediu;
  • Abilitați excelente de comunicare, orientare spre client și obținerea de rezultate;
  • Capacitate de analiză și sinteză, spirit de echipă, perseverență;
  • Cunoștințe de operare MS Office (Word, Excel, Outlook);
  • Permis de conducere cat. B.

Sarcini si responsabilități:
  • Vanzare vehicule comerciale noi si rulate gamele medium si heavy;
  • Prospectarea pietei in vederea identificarii de noi clienti;
  • Gestionarea si cresterea portofoliului de clienti B2B ai Autoglobus;
  • Vanzare de servicii conexe (solutii de finantare/refinantare, pachete de garantii, mentenanta si reparatii);
  • Preocupare continuă pentru satisfacția clienților;
  • Îndeplinirea planului de vânzări asumat cu Directorul de Operațiuni;
  • Actualizarea permanentă a bazei de date.

Oferim:
  • Loc de muncă în condiții excelente;
  • Pachet salarial, format din salariu de baza si comision;
  • Autovehicul de serviciu;
  • Pachet servicii medicale private.
  • Tichete de masă.
  • Aplică acum


Candidatul ideal
  • Aptitudini de comerciant;
  • Studii superioare tehnice;
  • Experienta tehnica in receptie service auto;
  • Abilități de coordonare, comunicare, consiliere, delegare și negociere;
  • Capacitate de a lucra usor cu cifre;
  • Capabil să utilizeze platforme informatice de specialitate;
  • Capacitate de anticipare, organizare, prioritizare și planificare personală + de echipa;
  • Capacitate de a colabora, motiva, implica si influenta;
  • Capacitate de a lua decizii pentru echipa;
  • Orientare spre rezultat;
  • Permis de conducere cat. B;
  • Empatic, organizat, energic și proactiv:
  • Cunostinte de utilizare MS Office;
  • Cunoasterea limbilor engleza sau franceza prezinta avantaj;

Sarcini si responsabilități:
  • Coordonarea si motivarea echipei;
  • Anticiparea si planificarea conform specificului activitatii;
  • Identificarea continua a oportunitatilor de imbunatatire a activitatii;
  • Utilizarea cat mai eficienta a resurselor pentru atingerea obiectivelor;
  • Obtinerea unui nivel de satisfactie a clientilor cat mai ridicat impreuna cu echipa;
  • Urmarirea indeplinirii obiectivelor calitative si cantitative ale echipei;
  • Asigurarea obtinerii unor rezultate bune pentru echipa pe termen mediu si lung prin calitatea ridicata a serviciilor oferite + prin oferirea unei experiente placute pentru client;
  • Inlocuirea temporara a unui consilier service in situatii in care este necesar;

Oferim:
  • Conditii si mediu de lucru moderne;
  • Cursuri si traininguri specializate;
  • Acces la tehnologie specializata;
  • Venituri corelate cu rezultatele;
  • Tichete de masă de 20 de lei pe zi lucrată;
  • Pachet servicii medicale private;
  • Oportunitati de dezvoltare profesionala.

Aplică acum


Cerințe
  • Calificare in domeniu;
  • Cunoștințe tehnice de specialitate;
  • Preocupat de perfecționarea profesionala;
  • Permis de conducere categoria minimum B;
  • Experiență dovedita in ateliere dedicate lucrărilor de service utilitare - avantaj;
  • Cunoștințe de utilizare calculator (MS Office, internet, programe auto) - avantaj;
  • Permis de conducere categoria C si E - avantaj.

Sarcini si responsabilități:
  • Execută lucrările repartizate, conform normativelor si tehnologiilor constructor;
  • Efectuează fise de verificare a stării tehnice a vehiculelor repartizate, sesizează defecțiuni, completează documentele de lucru, rezultatele măsurătorilor;
  • Respectă standardele si procedurile de lucru;
  • Urmărește zilnic realizarea obiectivului de manopera si piese de schimb;
  • Participă la cursurile de formare si instruire profesionala.

Oferim:
  • Salariu corect, conform realizărilor;
  • Tichete de masă de 15 lei/zi;
  • Depășirile de plan se plătesc suplimentar;
  • Pachet de servicii medicale private;
  • Mediu si condiții excelente de lucru într-o echipa dedicată, profesionistă și suportivă;
  • Cursuri de formare la Producători;
  • Acces la tehnologii de marcă Citroen, Opel, Iveco, Dacia, Renault.

Aplică acum