Candidatul ideal:
- Experiență relevantă în munca de back-office
- Domiciliu stabil în Timișoara sau în zonele limitrofe
- Competențe digitale: Excel, Outlook, utilizare platforme de tip CRM
- Persoana dinamică, responsabilă, agreabilă, orientată către clienți
- Dornic de un job stabil pe termen mediu
- Abilități de comunicare, motivat de dezvoltare profesională
Responsabilități:
- Îndeplinește la timp sarcinile alocate, prioritizând după importanță și urgență
- Completează corect și complet documentele emise și datele din diverse platforme cu care lucrăm, întocmește diverse rapoarte
- Intermediază între colegii de la vânzări, furnizori, clienți și colaboratori fluxul de documente și informații necesare pentru finalizarea vânzării sau alimentarea stocului
- Preia și directioneaza apelurile, mailurile și lead-urile de pe diverse canale, prospectează telefonic persoane juridice
Beneficii:
- salariu de bază de la 3.000 la 3.500 lei net, în funcție de experiență și profilul candidatului
- bonus de performanță
- bonuri de masă în valoare de 630 lei/lună
- pachet de servicii medicale private
- mediu de lucru profesionist (instrumente de lucru moderne, plan de inducție) cu posibilitate de dezvoltare profesională și avansare în carieră
- decontare transport pentru cei din zonele limitrofe orasului
Toate detaliile specifice legate de activitatea pe post vor fi discutate la interviu.
Aplică acum